Najczęściej zadawane pytania
1. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Twoje zamówienie zostanie wysłane maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych. Jeśli złożysz je do godziny 11:00, towar wyjdzie jeszcze tego samego dnia. Zamówienia po tej godzinie wysyłane są następnego dnia roboczego. Kurier dostarcza paczki zazwyczaj w ciągu 48h.
2. Co zrobić, jeśli otrzymam niezgodne zamówienie?
Skontaktuj się z nami w ciągu 24h od otrzymania przesyłki: biuro@weihsinternational.com lub zadzwoń: +48 781 342 939, +48 697 380 850. Nie odsyłaj przesyłki – to my zlecimy odbiór kurierowi i niezwłocznie wyślemy Ci właściwy towar.
3. Co zrobić, gdy otrzymam uszkodzoną paczkę?
Możesz odmówić przyjęcia przesyłki, jeśli widać uszkodzenia z zewnątrz. Jeśli zdecydujesz się ją przyjąć, otwórz ją w obecności kuriera i w razie uszkodzeń spisz protokół szkody. Następnie prześlij go do nas: biuro@weihsinternational.com.
4. Chcę zwrócić towar – co należy zrobić?
Masz 14 dni na zwrot nienaruszonego towaru. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, a następnie pobierz formularz zwrotu z zakładki ZWROTY I REKLAMACJE (na dole strony), wypełnij go i dołącz do paczki.
Adres do zwrotów:
Weihs International Waszti Weihs
Kłoda Górowska 32a, 56-200 Góra
Koszty zwrotu pokrywa kupujący.
5. Chcę kupić część do poskromu, której nie ma na stronie.
Skontaktuj się z nami – podaj model poskromu i zdjęcie potrzebnej części. Sprawdzimy dostępność oraz cenę. Czas realizacji wynosi zwykle około tygodnia.
6. Dlaczego towar dostępny na zamówienie ma tak wysokie koszty wysyłki?
Towary na zamówienie są sprowadzane indywidualnie z Holandii, dlatego ich koszt dostawy jest wyższy – najczęściej wynosi 61 € netto. W przypadku zwrotu, klient ponosi także koszt odesłania do producenta. Nie są to produkty magazynowe, lecz realizowane specjalnie dla danego zamówienia.