Pytania i odpowiedzi

1. Kiedy moje zamówienia zostanie wysłane?

Twoje zamówienie zostanie wysłane maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych. Jeśli złożysz zamówienie do godziny 11:00, towar wyjdzie od nas jeszcze tego samego dnia.  Zamówienie złożone po godzinie 11:00 zostaną wysłane następnego dnia roboczego. Kurier ma na dostarczenie przesyłki 48h.

2. Co zrobić jeśli otrzymam niezgodne zamówienie?
Jeśli otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij do nas wiadomość email na adres sklep@wszystkodoracic.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod nr 781342939, lub 697380850, nie później niż w ciągu 24h od otrzymania przesyłki. Niezwłocznie wyślemy tobie właściwy towar. Nie odsyłaj do nas tego zamówienia, to my zlecimy odbiór naszym kurierem. 

3. Co zrobić gdy otrzymam uszkodzoną paczkę?

Jeśli kurier próbuje dostarczyć przesyłkę uszkodzoną z zewnątrz, masz prawo odmówić jej przyjęcia. Jeśli jednak zdecydujesz się ją przyjąć, poinformuj kuriera, że chcesz ją otworzyć w jego obecności. Jeśli produkt jest uszkodzony, koniecznie spisz z kurierem protokół szkody i prześlij do nas na adres mailowy sklep@wszystkodoracic.pl - jest niezbędny aby rozpocząć proces reklamacji.

4. Chcę zwrócić towar, co należy zrobić ? 

Klient ma prawo do zwrotu nienaruszonego towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Poinformuj nas o tym telefonicznie, lub na adres mailowy sklep@wszystkodoracic.pl  Zapakuj towar w odpowiedni sposób zapewniając brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym (poza granicami, które były konieczne w granicach zwykłego zarządu) - dotyczy to również opakowania towaru. 

Przejdź do zakładki ZWROTY i REKLAMACJE na dole strony, pobierz formularz zwrotu, wypełnij go i dołącz do zwracanego towaru. 

Koszty zwrotu pokrywa Kupujący. Wyślij przesyłkę na adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WEIHS, Waszti Weihs-Staszak, Kłoda Górowska 32a; 56-200 Góra

5. Chcę kupić część do poskromu, której nie ma na stronie. 

Możesz u nas zamówić części do poskromów, które nie są widoczne w naszym sklepie. W tym celu zadzwoń do nas i poinformuj nas czego potrzebujesz. Otrzymasz od nas informację jaka jest cena danego produktu i kiedy go otrzymasz. Towar zostanie zamówiony u producenta i wysłany do Ciebie zwykle w ciągu tygodnia. 

6. Dlaczego towar dostępny za zamówienie ma tak wysokie koszty wysyłki?

Towar dostępny na zamówienie jest sprowadzany na indywidualne zamówienie klienta, od producenta z Holandii. Nie mamy go na stanie magazynowym. W dobie obecnej inflacji, koszty transportu znacznie wzrosły i dla przesyłek niedużych rozmiarów wynoszą 61 euro netto.  W przypadku zwrotu towaru na zamówienie, koszty zwrotu są równie wysokie jak jego wysyłka, ponieważ wraca on do Holandii. 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl