Towary na zamówienie

Niektóre części do poskromów WOPA są dostępny tylko na zamówienie. W związku z tym przygotowaliśmy dla Państwa krótki przewodnik, który dotyczy tylko zamówień na specjalne życzenia klienta. 

1. Dlaczego niektóre części do poskromów są dostępne tylko na zamówienie?

Najczęściej zużywające się elementy poskromu są dostępne od ręki. Niemniej te części, które wymienia się w ramach serwisu, bądź te, które zużywają się rzadziej, w wyniki wypadku czy innych uszkodzeń wynikających ze zdarzenia losowego nie są stałym wyposażeniem naszego warsztatu. 

2. Dlaczego nie widzę cen przy niektórych częściach ?

Z uwagi na stale zmieniające się ceny surowców, producent nie może zapewnić stabilnej ceny za daną część. Poprosił nas, aby każdorazowo wysyłać im zapytanie z prośbą o przesłanie aktualnej ceny. Jeśli interesuje cię cena przy konkretnego towaru, prosimy skontaktuj się z nami a my wszystko dla ciebie przygotujemy.

3. Ile czasu trwa dostawa części na zamówienie ?

Jeśli towar idzie z Holandii bezpośrednio do klienta, zwykle jest dostarczany w ciągu 5 dni roboczych. Dotyczy to indywidualnego zamówienia.

Jeśli korzystasz  zamówienia zbiorczego, czas dostawy wydłuża się o kolejne 2 dni.

4. Co to jest zamówienie zbiorcze ?

Zamówienie zbiorcze obejmuje zamówienie kilku klientów (tylko klientów) w jednej dostawie.  Jest to korzystna opcja jeśli nie goni Cię czas. Przesyłka towaru z Holandii to najmniej 61 euro netto. W takim przypadku koszty związane z dostawą rozkładają się na kilka osób.

Zamówienia zbiorcze realizowane są co 2 do 4 tyg. 

Jeśli załapiesz się na nasze firmowe zamówienie, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów za sprowadzenie twojego zamówienia.

5. Czy mogę zwrócić towar na zamówienie ?

Zalecamy przemyślane zakupy. Oczywiście możesz zwrócić nienaruszoną część do poskromu, która była sprowadzona pod Twoje zamówienie ale trafia ona wówczas z powrotem do producenta w Holandii. Jeśli zdecydujesz się na zwrot takiego towaru, wartość kwoty z faktury zostaje pomniejszona zarówno o koszty związane z dostawą jak i zwrotem.

 6. Nie znalazłem w sklepie części, której potrzebuję. Jak mogę ją zamówić?

Prześlij nam zdjęcie części, którą chcesz kupić i podaj model poskromu. Dowiemy się jaka jest aktualna cena i kiedy mógłbyś ją otrzymać. 

Możesz do nas napisać na biuro@weihsintl.com lub zadzwoń na infolinię 655005555 i wybierz nr wewnętrzny 5. 

 

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, chętnie Ci pomożemy.

Nasz zespół jest dostępny od Poniedziałku do piątku, w godzinach od 9 - 16.00 pod nr tel 655005555

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl