Towary na zamówienie
Niektóre części do poskromów WOPA są dostępny tylko na zamówienie. W związku z tym przygotowaliśmy dla Państwa krótki przewodnik, który dotyczy tylko zamówień na specjalne życzenia klienta.
1. Dlaczego niektóre części do poskromów są dostępne tylko na zamówienie?
Najczęściej zużywające się elementy poskromu są dostępne od ręki. Niemniej te części, które wymienia się w ramach serwisu, bądź te, które zużywają się rzadziej, w wyniki wypadku czy innych uszkodzeń wynikających ze zdarzenia losowego nie są stałym wyposażeniem naszego warsztatu.
2. Dlaczego nie widzę cen przy niektórych częściach ?
Z uwagi na stale zmieniające się ceny surowców, producent nie może zapewnić stabilnej ceny za daną część. Poprosił nas, aby w takim przypadku wysłać mu zapytanie z prośbą o przesłanie aktualnej ceny. Prosimy skontaktuj się z nami jeśli nie widzisz ceny przy produkcie, a my wszystko dla ciebie przygotujemy.
3. Ile czasu trwa dostawa części na zamówienie ?
Jeśli towar idzie z Holandii bezpośrednio do klienta, zwykle jest dostarczany w ciągu 5 dni roboczych. Dotyczy to indywidualnego zamówienia.
Jeśli korzystasz z zamówienia zbiorczego, czas dostawy wydłuża się o kolejne 2 dni.
4. Co to jest zamówienie zbiorcze ?
Zamówienie zbiorcze obejmuje zamówienie kilku klientów (tylko klientów) w jednej dostawie. Jest to korzystna opcja jeśli nie goni Cię czas. Przesyłka towaru z Holandii to najmniej 51-61 euro netto. W takim przypadku koszty związane z dostawą rozkładają się na kilka osób.
Zamówienia zbiorcze realizowane są co 2 do 4 tyg.
Jeśli jednak załapiesz się na nasze firmowe zamówienie, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów za sprowadzenie twojego zamówienia. Napisz do nas, poinformujemy Cię o najbliższym firmowym zamówieniu.
5. Czy mogę zwrócić towar na zamówienie ?
Zalecamy przemyślane zakupy. Oczywiście możesz zwrócić nienaruszoną część do poskromu, która była sprowadzona pod Twoje zamówienie ale trafia ona wówczas z powrotem do producenta w Holandii. Jeśli zdecydujesz się na zwrot takiego towaru, wartość kwoty z faktury zostaje pomniejszona zarówno o koszty związane z dostawą jak i zwrotem.
6. Nie znalazłem w sklepie części, której potrzebuję. Jak mogę ją zamówić?
Prześlij nam zdjęcie części, którą chcesz kupić i podaj model poskromu. Dowiemy się jaka jest jej aktualna cena i kiedy mógłbyś ją otrzymać.
Możesz do nas napisać na biuro@weihsintl.com lub zadzwoń pod nr 697380850
Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, chętnie Ci pomożemy.
Nasz zespół jest dostępny od Poniedziałku do piątku, w godzinach od 9 - 16.00